Webgyártó Kft WebgyártóSzolgáltatásokReferenciákElérhetőség  
:: REFERENCIÁK ::
 
Turul Étterem
MFSE
Elhunytak
Salvó Bútor
KVÁR
Kishonti és Kricskoics
HGM Tüskevár
Ford Tóth
Kapos Extra
Royal Étterem
Terra-Danubia Zrt.
Kapospizzák, pizza és étaé kiszállítás
Natúrshopping, natúr webáruház
Delfinek Kaposvári Kosárlabda
Corso Pódium
Tommaso Étterem és Pizzéria
 
Hírolvasásra használják a netet a magyarok    
Index hírek | 2011.03.01. | Index.hu
A magyarok elsősorban olvasásra, tájékozódásra használják az internetet, de az online vásárlás is jelentős: minden harmadik felnőtt szokott a világhálón adni-venni, derül ki a Vatera és Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet országos reprezentatív felméréséből.

 

Az e-kereskedelemi piac folyamatosan növekedése ellenére az elmúlt évben csak kis mértékben változott a netes vásárlók száma, ugyanakkor azok, akik használják ezt a szolgáltatást, saját bevallásuk szerint nagyobb pénzforgalmat generálnak.
Az országos felmérést megelőző egy hétben a magyar internetezők többsége a legnagyobb magyar közösségi oldalt, az iWiW-et látogatta (71 százalék). A két vezető hírportál közül az origot a megkérdezettek közel 60, az indexet 40 százaléka olvasta. A Vatera népszerűségét jelzi, hogy csupán 3 százalékkal lemaradva, közvetlenül a Facebook után szerepel a leglátogatottabb oldalak sorában: az előbbin az emberek 39, utóbbin 42 százaléka járt a vizsgált időszakban.
Az elmúlt egy évben 13 százalékkal nőtt az internet hozzáféréssel rendelkezők aránya a 18 évesnél idősebbek körében, így napjainkban a magyarok közel 60 százaléka számára elérhető a világháló. Ugyanakkor közülük nem mindenki él ezzel a lehetőséggel: a hozzáféréssel rendelkezők csaknem egyötöde nem szokott a weben szörfölni.

Az e-kereskedelemi piac folyamatosan növekedése ellenére az elmúlt évben csak kis mértékben változott a netes vásárlók száma, ugyanakkor azok, akik használják ezt a szolgáltatást, saját bevallásuk szerint nagyobb pénzforgalmat generálnak.
Az országos felmérést megelőző egy hétben a magyar internetezők többsége a legnagyobb magyar közösségi oldalt, az iWiW-et látogatta (71 százalék). A két vezető hírportál közül az origot a megkérdezettek közel 60, az indexet 40 százaléka olvasta. A Vatera népszerűségét jelzi, hogy csupán 3 százalékkal lemaradva, közvetlenül a Facebook után szerepel a leglátogatottabb oldalak sorában: az előbbin az emberek 39, utóbbin 42 százaléka járt a vizsgált időszakban.
Az elmúlt egy évben 13 százalékkal nőtt az internet hozzáféréssel rendelkezők aránya a 18 évesnél idősebbek körében, így napjainkban a magyarok közel 60 százaléka számára elérhető a világháló. Ugyanakkor közülük nem mindenki él ezzel a lehetőséggel: a hozzáféréssel rendelkezők csaknem egyötöde nem szokott a weben szörfölni.
tovább->


    iwiw facebook twitter kedvencekhez Cikk küldése emailben Cikk küldése nyomtatási képCikk nyomtatása


« VISSZA

NÉPSZERŰ KERESÉSEK
webdesign keresőoptimalizálás weblapkészítés kaposváron ajánlatkérés honlap web referenciák weblapkészítés kaposvár honlapkészítés ingyenes tanácsadás webshop webgyártó webáruház keresőszerinti optimalizálás google webhosting weblap készítés seo egyedi weboldal domain regisztráció

Google Csoportok
Webgyártás
Csoport meglátogatása